25/3/09

Γράμμα από τον Ironman vol.2

Όπως καταλαβαίνετε, το mailbox έχει αρχίσει να έχει μεγάλη κίνηση. Αυτό το mail κατέφθασε πριν λίγο από τον αυτοαποκαλούμενο Ironman σε απάντηση της προηγούμενης δημοσίευσης που μπορείτε να βρείτε εδώ:


Μια μια οι προτάσεις αυτού του κειμένου είναι συνθήματα-κορόνες συνέλευσης. Όλες μαζί ένα ανερμάτιστο συνονθύλευμα ισχυρισμών.

Αν αυτή είναι η απάντηση στο κείμενό μου, καταλαβαίνετε μόνοι σας οι πρωτοετείς περί τίνος πρόκειται...

Τι λέτε για μια υπεύθυνη απάντηση έτσι για αλλαγή; Ειλικρινά εύχομαι η πρώτη απάντηση να προέρχεται από κάποιον θιγμένο που δεν έμαθε καλά το ποίημα του. Αν είναι επίσημα αποδεκτή -που δε θέλω να το πιστέψω- σκούρα τα πράγματα.

"Οι αντιπρόσωποί μας είναι καθρέφτης δικός μας"

@foititisdent: Πρέπει νομίζω να διευκρινίσεις το ρόλο σου. Δε γίνεται να μην αξιολογείς και να μη σχολιάζεις. Το έχεις ήδη κάνει σε προηγούμενα post.

Ironman


Σχόλιο: Μια και μου ζητείται, θα εκφράσω την άποψή μου. Συμφωνώ με τα γραφόμενα του Ironman, ειδικά στο πρώτο του mail προς εμένα. Το mail απάντηση είτε συμφωνώ είτε όχι, όφειλα να το δημοσιεύσω ανεξάρτητα από την ουσία του περιεχομένου του. Ωστόσο, προτεραιότητά μου είναι να ενθαρρύνω τη συζήτηση και το διάλογο(που δεν καταλήγει σε απειλές και ανταλλαγή χαρακτηρισμών) κι όχι να κριτικάρω τις απόψεις των συμφοιτητών μου ή συναδέλφων μου αν προτιμάτε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου