9/8/09

Foititisdent is back!

Καλησπέρα σε όλους ξανά από την αγαπημένη μας Θεσσαλονίκη!


Μετά από πάρα πολύ καιρό αδράνειας , σιγά σιγά είναι καιρός να ζεσταίνουμε τις μηχανές (όχι πάρα πολύ, μην απορυθμιστούμε κιόλας). Όφειλα στον εαυτό μου ένα μεγάλο χρονικό διάστημα διακοπών, ώστε να σκεφτώ πώς θα πορευτώ φέτος μέσα από τον ιστοχώρό μου. Αυτό που με χαροποιεί είναι ότι για αρκετό καιρό ακόμα θα έχω την ησυχία μου, αφού πολλοί έχουν προσπαθήσει να βρουν τα ίχνη μου, αλλά κάνουν λάθος εκτιμήσεις. Δεν πειράζει, εγώ βολεύομαι κι έτσι. Είναι δύσκολο πάντως για τους “υπόπτους – εν δυνάμει foititesdent να αποδείξουν ότι δεν είναι ελέφαντες”.


Πάντως τα γεγονότα που έγιναν τον τελευταίο καιρό μόνο να “αγιάσω” δε με βοήθησαν! Μια οι εκλογές στην πάντοτε ΛΑΤΡΕΜΕΝΗ ΔΑΠ – ΝΔΦΚ στην κεντρική της γραμματεία και τα τέρατα που έγιναν εκεί, η έφοδος – κλείσιμο στο troktiko.blogspot.com, το άνοιγμα νέου forum σχετικό με τη σχολή (μα καλά αεικίνητος είναι αυτός ο άνθρωπος;) και η έρευνα επί του θέματος, η διαδοχολογία στην πολυτραγουδισμένη ΔΑΠ-ΝΔΦΚ της γειτονιάς μας με τα σενάρια να δίνουν και να παίρνουν (και τις φήμες να είναι οι μόνες που οργιάζουν) καλά κρατεί και θα συνεχίσει μέχρι να γίνουν οι “περιβόητες” εκλογές – απευθείας ορισμός στον επόμενο στα τέλη Αυγούστου(3ετής μέλλων 4ετής ή 4ετής μέλλων 5ετής;).


Όπως όλοι καταλαβαίνετε, μας περιμένει θερμός Σεπτέμβριος.... Έρχεται και η εξεταστική(Τι χαμός κι αυτός με το πρόγραμμά της στο facebook, τα κινητά τηλέφωνα και στα e-mail που εστάλησαν από το forum τις ΔΑΠαρας...!)


Άραγε φέτος, κάποιοι θα χάσουν τον ύπνο τους?


We will see! Η συνέχεια επί της οθόνης...


PS για δυνατούς λύτες: καμία και σήμερα! Τι μετράς αντίστροφα συνεχώς; Αφού ο άλλος θα γίνει...



1 σχόλιο:

  1. Προγράμματα εξετάσεων που ποτέ δεν είναι σταθερά...

    Κλειστές γραμματείες πριν τις ημερομηνίες εξετάσεων...

    Εξελίξεις που έχουν υποσχεθεί..

    Μήπως FoititisDent is not back yet ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή